Om de dierenkliniek van de faculteit Diergeneeskunde van de ULège te vervoegen.

Universiteit Dierenkliniek

Quartier Vallée 2
Avenue de Cureghem, 1
Sart-Tilman, 4000 Liège

De toegang tot het Pet Centre verloopt via een omheinde parkeerplaats (bij de uitgang wordt een jeton uitgereikt), en vervolgens toegang tot gebouw B67.

PLAN CVU

plan cvu AC

Met de auto

Een uitgebreid wegen- en snelwegennet (E40, E25, E42, E313) maakt het gemakkelijk om met de auto naar Luik en de Sart Tilman te komen.

Eenmaal op het terrein van Sart Tilman volgt u de borden "Cliniques Vétérinaires" of de parkeerborden "P71".

Met de bus

De TEC buslijnen naar de Sart Tilman:
Lijn 48: vertrekt vanaf de Place du Théâtre, rijdt door het station Guillemins en het stadscentrum.
Lijn 25: loopt door Ougrée en Boncelles.
Lijn 2: bedient het CHU vanuit Seraing en Boncelles.
Lijn 15: bedient het universitaire domein vanuit Chênée.

Contact: TEC Luik-Verviers, reizigersinformatie, 04/361.94.44.

Met de trein

De treinverbinding loopt via het station Guillemins, het centraal station van Luik (reizigersinformatie: 04/229 26 10 of 04/229 21 11).
Van daaruit rijden er regelmatig bussen naar het stadscentrum (nrs. 1, 4) en naar de Sart Tilman (nr. 48).

Door de lucht

De nationale luchthaven bevindt zich in Zaventem, bij Brussel. Er zijn frequente treinverbindingen tussen Zaventem en Brussel, en tussen Brussel en Luik met een frequentie van 2 per uur.